Spent Hattiec... Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Flere som sliter med masse vann i kroppen og hovne ben? Føler at bena mine er som tømmerstokker mot slutten av arbeidsdagen. Skoene blir altfor trange og jeg får dype søkk etter sokker og strømper. Normalt?
2prinsesserogbim Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 ikke enda, men jeg gjor det da jeg gikk gravid med jenta mi... ikke noe godt nei, måtte ha større sko og alt...
Spent Hattiec... Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2008 Da er jeg ikke alene om det i allefall da! Det var godt å høre! Må vel ut å kjøpe sko og litt mer romslige strømper i morgen. :0)
Nea og juniors mamma Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 KJØP STØTTESTRØMPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har en jobb hvor jeg står og går hele dagen og har brukt støttestrømper allerede før jeg ble gravid. Utrolig deilig etter at en har vendt seg til dem. Det finnes strømper i alle farger og tykkelser, til og med som strømpebukse. Ikke lid unødig, vær fornuftig. Husk vi er "dronninger"
Krissy78 Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Jeg støtter også det om å kjøpe støttestrømper!! Jeg brukte støttestrømper nesten hele svangerskapet sist gang og var nesten ikke plaget med hovne ben i det hele tatt. Vet ikke om det var p.g.a det men det er virkelig verdt et forsøk. De har noen veldig gode på apoteket...!! God bedring!!
Spent Hattiec... Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2008 Løper på apoteket! :0) Takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå