*Timulia* Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Når man ikke gidder å ta det for hånd... Kan jeg prøve å hive det i maskina på ullprogram med shampoen jeg bruker til lammeskinnet? Er jo samme dyret, men hvorfor står det kun lammeskinn på shampooflaska? Gode tips mottas med takk!
Mamsen og lillegutt Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 jeg har lamme/saueskinnet i maskinen. jeg bruker faktisk vanlig milo. og når jeg tar det ut så børster jeg det i våt tilstand,for da blir det mykt og godt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå