Histepist Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Noen som har erfaring med denne? Står jo at den er fra 0-25 kg. Jeg lurte på når dere byttet til den, eller om dere startet med den. Min lille gutt er 4 mnd. men han er 7 kg, og jeg synes han sitter så sammenkrøket i setet sitt (maxi cosi) gulper hver gang jeg setter han oppi.. Vi skal kjøre endel i sommer, Så jeg tenkte kanskje det var bedre for han med et litt større sete. Noen tanker?
*Smiley* Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Vi har maxi cosi ennå.Han er 10 mnd og 9700 g.Og 76 cm. Her har vi ikke noe problem , og han kan sitte i det en stund ennå. Har sett på -britax secura og det virker som et ålreit sete;) Har lurt på dette som sete nr 2. Gulpe gjorde min når han satt generelt , også i barnesete. det blir bedre når de blir eldre. Et tips er at seter er en del billigere i sverige:)
Histepist Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2008 Takk for svar Skal en tur til sverige om en uke, så vi kan jo se da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå