Gothminister Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Han har brukt pampers nesten siden han var nyfødt,men byttet til libero når han begynte med up and go..,for ca 2-3 mnd siden... For ca 1 mnd la jeg merke til att han tok seg til bleia,og han har vært/er rød ytterst på tissen sin.. Kan det være libero som gjør det? Har tenk om bleien er liten også,str 10-14 kg,men han veier vel 11.5kg nå.. Neste str på bleia blir jo 13-20 hvis jeg husker riktig.. Bleien ser akkurat passe ut,men er kanskje ikke det..
tezzzer med 3 Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 vILLE TATT HAN TIL LEGEN FOR Å SE OM HAN KAN HA EN UVI ELLER NOE ANNET GROMS.. SØNNEN MIN HADDE DET SAMME OG HADDE KJEMPE VONDT! SÅ TA EN TUR TIL LEGEN FØR DET BLIR VÆRRE..
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Han er ikke bare litt betent der da? Typisk gutte greie, nå i varmen. Dytt forhuden littegrann tilbake og vask godt med lunka vann og la lufttørke. Er det ikke bedre innen en dag eller to, kan du jo prøve med større bleie, eller gå til legen, kanskje?
roxanne Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Etter vask smør han med sinksalve, eller hvis det er veldig rødt kan en også bruke litt Pyriseptsalve. Men er han plaget så ville jeg nok ha latt doktoren ha sett på det, det kan jo være betennelse og det er kjempevondt. Vi måtte skylle forsiktig med lunkent saltvann i sprøyte (uten spiss) da sønnen min hadde betennelse i forhuden som baby. Forhuden må ikke dras tilbake så derfor er det greitt å bruke en liten sprøyte.
roxanne Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 PS Sjekk dette hos "Helsesøster service" http://www.helsesoster-service.no/demo/Forum/topic.asp?whichpage=3&TOPIC_ID=238
Gothminister Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2008 Det er ikke betennelse der,storebror har hatt det,og det er ikke i nærheten av hva han hadde.. Det går i perioder det derre med tissen hans.. Mye en dag,noen dager ingenting,også er det bare noen få dager andre dager..eller det kan være en del i noen få dager.. Men kanskje best å oppsøke lege,så er en sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå