Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde EL 16 Juni og har virkelig ikke gått inn for å bli gravid denne mnd, men etter EL har jeg vært plaget med luft i magen og stort sett vært uvell. Har ikke falt meg inn at jeg skulle være gravid, så har ikke vært på symptomjakt denne måneden. Men i går tok jeg en billigtest og den viste svaaaakt positiv. I morges tok jeg en ny og den var liiitt sterkere enn i går. Tok en ny test i ettermiddag, men den var blank. IKM på Tirsdag, så jeg vet dette er tidlig, men hva tror dere erfarne testere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo være gravid da!!! Håper i alle fall det for din skyld!!!

Lykke te!

Skrevet

slik var det med meg og!! testa noen dager før og da var den svak posetiv. og på dagen eg skulle ha tr så tok eg ein digital, og den lyste gravid;) så masse lykke til:)

Skrevet

Oi nå blir jeg spent altså! Dagene går saaakte til Tirsdag, men skal nok gå til innkjøp av en CB digital til da ja.

Takk for svar:-)

Skrevet

Heisann! Jeg har også ikm på tirsdag, skal prøve å teste imårra.. :) Har bestilt billigstrimler på nettet, som sikkert ikke slår ut så tidlig.. Men har så mange, så kan sløse litt.. ;)) Vi må holde kontakten å se hvordan det går? :) Prøver dere på deres første??

Vi har en gutt på 2 år fra før.. :)

Skrevet

Hei! Ja spennende dette her. Har sløst noen strimler jeg nå allerede;)

Vi prøver faktisk på nr 3 vi! Har to gutter på 6 og 12 år, så dette blir litt som å begynne på nytt igjen...:)

Skrevet

Jeg har også luft i magen, og tror jeg nettopp har hatt el. Håper det er et godt tegn!!! :-)

Skrevet

Spennende, får håpe for din/deres del at du er gravid da :-D :-D

Jeg er noen dager over IKM skal ta en test med engang jeg våkner i morgen :-/ Har tatt to stk (negativ), men jeg tok de alt for tidelig, så få håpe det er sikkert svar i morgen :-)

og ikke minst håper jeg at testen er positiv, hehe :-P Har helt hvitt utflod og ingen tegn til mens, utenom stikking i magen og lett for å begynne å gråte :-P Har alltid hatt regelmessig mensen, men kan jo være jeg tenker for mye på det at det har noe med at TR blir sen, I dont know :-/ Du får ta en test på lørdag.. CB sin kan jo brukes 4 dager før forventet mens :-) Good luck, gi oss en tilbakemelding på hvordan dette går ;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...