Gå til innhold

dere DiB-damer. er dere innpå andre forum også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i så fall,hvilke???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke.

Bare innpå her, jeg :)

Skrevet

jeg tenkte å prøve www.mammanett.no men syns det var veeldig rotete på forumsidene der.

og så har jeg prøvd www.babyverden.no men der var det også rotete på forum-sidene.

sikkert bare fordi jeg er vant med DiB.

Skrevet

Jeg er innom Babyverden en gang i blant, men bare for å lese litt info :)

Skrevet

Er på babyverden forumet..

Skrevet

nei klarer ikke å bruke de andre forumoppsettene. var en stund på tettintil og ringblomst, men det er så rotete.. ;p

Skrevet

Ja, jeg er flere steder... nå kan dere lure, nå!

Skrevet

blond: trenger ikke vite hvor du er,men er de like oversiktelig som her??

Skrevet

prøver på babyverden men finne liksom ikke helt ut av det...

er på hesteforum også. er genialt forum. selvsagt fordi det er for oss hestefolk men liker den måten forumet er på så godt og skulle virkelig ønske DIB kunne ha samme oppsett selvom jeg syns DIB er veldig bra også!!

Skrevet

Her finnes det ikke oversiktlig i forhold til andre steder. Jeg antar at det handler mest om hva man er vant med. Når man er vant med dib blir det normen man måler andre steder opp mot.

Oversikt er ikke det som skiller de ulike nettstedene mest, men stemningen og tonen brukerne seg i mellom, samt nettstedets størrelse.

Skrevet

er ikke bare hva man er vant med,for jeg begynte på babyverden,men fikk det aldri helt til,så kom jeg over BIM og der/her er det veldig greit å lese tråder og lett å se når de ble skrevet o.l.

men hvis noen kan forklare hvordan man får det oversiktelig på de andre plassene så....

Skrevet

tettinntil.no

Mye hyggeligere stemning og morsomt å vite litt mer om folk som er der...mange har bilde osv vedsiden av nicket. Forumoppsettet er også mye bedre. Lettere å søke etter gamle innlegg, automatisk søkefunksjon når du skriver (så slipper alle spørre om det samme om og om igjen), mulighet for å legge inn bilder og videoer i trådene + eget galleri....masse bra ting der som eg savner her!

Men best er den hyggelige stemningen der inne:)

Skrevet

var innpå tettinntil og sjekket ut. den kan det hende at går bra for meg;)

men kommer ikke til å "svikte" DiB...hehe.

dere blir ikke kvitt meg så lett......

Skrevet

er på tettinntil.no , scrapping.no, kvinneguiden.no og et lukket froum som drives av ei venninne av meg.

Alle de har et bedre oppsett enn dette forumet her... Og forøvrig et mye triveligere miljø generet sett, er her inne av gammel vane egentlig, men merker jeg flyter mer og mer bort fra dette stedet

Skrevet

Godt det! Ha dib i ditt hjerte! Hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...