Gå til innhold

er så lei sex....er det normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nesten ikke sex lyst i det hele tatt,mens mannen min kan gjøre det hvertfall 3 ganger til dagen.Når jenta vår sover på dagen i helgene må vi gjøre det nesten med en gang hun har sovnet,og det er liksom sånn prat hele tiden (ikke grovt).Jeg får liksom ikke tid til å ha lyst.Hvis ikke han får det før han legger seg så får han ikke sove.....

Nå er jeg bare lei maset og rett og slett sex........gleder meg til ei uke med mens.

Er dette normalt?eller er jeg sær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange vil nok si du har et heller luksusproblem. Hadde jeg vært i dine sko, hadde jeg fortalt samboeren/mannen hvordan det er. At du rett og slett mister tenninga av å gjøre det så ofte/hurtig.

Skrevet

Det skjønner han ikke,hvis det går lang tid (si 3 dager) får han hetta og lurer på hva som er galt.

Skrevet

SHIT, da skal han prise seg lykkelig over at han er gift med deg og ikke med meg hehehehehe!

Si fra hvordan du føler det så får han deale med det!

Skrevet

oi.. men kjære deg, sier du ikke nei, og blir respektert da, når du ikke vil? her kunne også mannen gjort det et par ganger daglig, og han hinter ofte, men sier jeg nei, eller "orker ikke" så er det greit liksom.. har aldri følt meg "tvunget" til noe, men selvfølgelig, sier ikke nei hveeeer gang jeg egentlig ikke har så veldig lyst.. ofte kommer lysten litt etterhvert når man bare er i gang..

hos meg er det vertfall normalt å ha perioder med mindre lyst/ perioder med mer.. og jeg trenger "pauser" for å få lyst.. få tid til å få lyst som du sier..

Skrevet

Enda så "varmblodig" jeg er så tror jeg jaggu jeg hadde gått lei hvis det var sex hver eneste dag og flere ganger for dagen tror jeg.... en gang, til annehver og kansje heller flere ganger for dag en skjeden gang holder.. Heldigvis har gubben samme drifta som jeg har..hehe

Snakk med ham, er han kansje sex-avhengig? Hender noen sliter med slik avhengighet også, kan tære på partneren i lengda det..

Skrevet

Det er slitsomt når man har forskjellige behov, og det forandrer seg med tiden også. Det kunne like gjerne vært omvendt..

Hvor gammel er barnet da?

Tror det beste ville være å prate med ham og si ærlig at du er inne i en periode hvor du syns ting er slitsomt og at du gjerne vil være nær ham på andre måter enn bare sex.

Og at det selvfølgelig ikke er ham det er noe galt med. Det er litt dumt at han trenger bekreftelse på at du er glad i ham og alt er ok gjennom sex.

Det finnes så mange andre måter og uttrykke akkurat det på.

Håper dere finner frem til en gylden middelvei, og at det ikke bare blir ham til slutt som tar initiativ.

Skrevet

Hehe nesten likt nick som meg du.. :)

Skrevet

Å kjenner meg så igjen.

Før hadde jeg lyst 3 ganger til dagen men det orket ikke sambo, så det ble 3 ganger i uka.. Nå kan det gå en mnd, gjerne mer (gikk 6mndr sist da) så nå er det han som maser :9

Uvant situasjon for meg må jeg si.

Skrevet

han presser meg ikke til det,men jeg klarer liksom ikke helt å si nei for jeg orker ikke starte en diskusjon om hvor viktig sex er for han og alt det der.Hvis jeg sover lar han meg være:D ha ha:D

Prøver å si at det er ikke så spennende å ha det hver dag,men kanskje prøve å bygge opp spenningen osv.....men det klarer han ikke.han lurer på om han har et problem,og det tror jeg han har....Så får jeg ansvar for å finne på nye ting for å piffe det opp,men jeg kommer ikke på noe mer og da blir han sur for at jeg ikke gjør en innsats.Men det er jo han som vil nye ting.....

sorry jenter,må bare få det ut....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...