Gå til innhold

Hm...trenger litt forandring her inne...ler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er en haug med innlegg her om hvordan ord skal skrives osv.

Flere som blir irriterte på alle som skriver feil.

Det er jo bagateller i hverdagen man faktisk kan klare å overse;-)

Men det jeg lurer på nå er :

Hva er det som har irritert deg mest i dag??? (alt annet enn skrive feil da selvfølgelig)

Selv er det trege gamle mennesker som det lukter skikkelig VONDT av.

Fikk en gammelgubbe foran meg i køen på butikken i dag og jeg trodde jeg skulle spy.(dusjer de aldri?)

Luktesans som en hauk om dagen og gravid....ingen god kombinasjon!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å ha 44 kr å leve av de neste 14 dagene..

Skrevet

Det som irriterte meg mest idag var en gravid hormonell kjerring som helt tydelig lot seg irritere av en stakkars gammel ensom mann som ikke har noen familie.

Tenk deg om før du blir "forbanna" på gamle mennesker. Vis litt respekt, de har faktisk vært unge engang de også og vært med på å bygge det vi har idag.

Om de så ikke lukter like godt hele tiden, burde man da se gjennom fingrene med det. Ikke alle som klarer å vaske seg/dusje uten hjelp men er for flaue til å be om hjelp.

Blir kvalm av sånne som deg...

Skrevet

MÅ bare: Skrivefeil er i et ord :P

Ellers så er det prøvenemda som irriterte meg mest i dag. Gått opp til fagprøva og når jeg kan mer enn de i prøvenemda så er det noe alvorlig galt spør du meg. Så da måtte jeg jo ta de et tak. Så blir spennende å høre resultatet på mandag :P

Skrevet

HI, det heter ikke "skrive feil", men skrivefeil. Lær deg å skrive det ene ordet riktig, i hvertfall, eller blir det for dumt.

Skrevet

Glad jeg kunne stå til hjelp å få deg irritert i dag:-)))))))))

Synes det er så FLOTT med mennesker som dømmer andre føre de overhode har truffet dem. Jeg traff han gamle i dag, men har du truffet meg...nei...derfor kan du ikke sitte der på din høye hest og slenge dritt. SPAR MEG!!!

Det du glemmer er at i det sekundet du sitter der å kaster pekefingeren på meg, så peker fortsatt de resterende tilbake på DEG!!! Men det har du nok ikke tenkt på.

Har ikke sagt jeg ble forbannet (selv om du skrev det i gåsetegn), men det ble tydligvis du....hehe

Han var faktisk ikke såååååå gammel og han var fullt frisk til å klare å ta seg en dusj på egen hånd.

Var nok snakk om ren skjær latskap fra hans side.

Selv om han ikke har famile, så må han jo dusje og hadde han vært så ille hjelpesløs så hadde han vært innunder hjemmehjelpen.

Kanskje du heller bør gå på kommunen han bor i enn meg, som bare bemerket at han ikke luktet noe godt.

Men du er en gjennganger her inne med den det : Blir kvalm av sånne som deg.

Skrevet

Takker for den informasjonen.

Man lærer noe hver eneste dag;-)

Skrevet

Ja det må jeg si blir spennende:-)

De ble vel litt satt ut da, når du tok de et tak...hehe

Uannsett lykke til:-)

Skrevet

Hey, jeg har faktisk irritert meg over at folk skriver "sitvasjon" i flere uker nå jeg! ;)

Ellers har jeg ikke vært irritert idag, men har vært helt på gråten etter å ha blitt bøllet rundt på jobb. :(

Skrevet

Hehe....jeg er ikke den rette til å si noe da jeg selv lider av dysileksi, men prøver å gjøre så godt jeg kan. Men av og til når jeg skal skrive ord jeg sjeldent skriver kan det bli krøll...hehe.....men bruker ikke dette som en unnskyldning:-)

Huff da, sånn skal man ikke ha det på en arbeidsplass!!

Jobben skal være et sted man gleder seg til å gå til, for man skal jo dit hver eneste dag resten av arbeidslivet.

Har du tatt opp dette med sjefen din, eller er det han som bøller deg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...