Gå til innhold

Ideer til barnerommet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi driver nå å pusser opp og maler barnerommet. Er det noen som har tips eller ideer til dekorering. Vil egentlig ha et kjønnsnøytralt rom, men venter gutt så litt gutteaktig må det nok være. Hvor kan jeg evt. kjøpe fine barnebilder o.l. Vil ikke ha Ole Brum (aner ikke hvorfor) Tar imot alle forslag med stor takk.

Klem til dere(,")

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt litt forskjellig bilder, krakk og knagger med bjørner på Skeidar. Veldig nedelige og fine, og de finnes i både rosa og blått. Jeg vil heller ikke ha Ole Brum. Er vel lei det egentlig, tror jeg.

Skrevet

Jeg får en jente... nå skal vi pusse opp og male i en lys blå (himmelaktig) farge (vet at det er guttefarge), med hvite lister og hvite møbler... planlegger å pynte opp og gjøre det koselig og jentete med silkeblomster, søte figurer på veggene (muligens både klistremerke og mer 3d figurer, må se hva jeg finner.)

Har falt for en olebrum taklampe (heffalompen heter den tror jeg) men vil i utgangspunktet ikke ha ole brum jeg heller.. så skal fortsette å lete etter lampe:)

Møblene hadde jeg tenkt å ha hvite, men tror jeg skal male små blomster på kommodene jeg skal ha.. har to gamle kommoder som jeg skal prøve å pusse opp og da er det koselig å sette eget preg på...

Ellers så er det jo utallige muligheter med stoffer til puter/tepper/gardiner osv... så tror nok det blir et skikkelig jenterom til slutt:)

På samme måte finner du sikkert masse fint og guttete til rommet deres:)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...