Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye is gir dere - nå på sommeren - og hvordan is?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heilt uten medlem i diverse sukkerpoliti eller hysteriske mødre klubber: ho har aldri fått is. Skulle eg gitt is, så hadde det nok blitt fløteis eller heimelaga saftis. Kanskje

Blir vel kalla hysterisk no, men det er ikkje der det ligger!

Skrevet

Hun kan få en kroneis eller sandwich, spiser kansje 1/4 av en, resten griser hun helst med da....pinneiser er for vanskelig å holde enda...bedre å holde i ei kjeks enn direkte på isen, hun hyler hvis hun får pinneis så det har vi gitt opp..

Skrevet

legger til at det ike gis is hver dag..har frosen frukturè i fryseren også som hun kan få...

Skrevet

Har også tenkt på å fryse fruktpuré, hva fryser du det i?

Småen har fått smake på saftisen min, men aldri fått sin egen. Jeg spiser ikke fløteis, men hadde jeg gjort det hadde han sikkert fått litt mer.

Det er jo så deilig med iskaldt! :)

Skrevet

Han får smake av meg eller pappaen, evt størebrødrene sine om de er i det gavmilde hjørnet. Så han får det vi har, enten det er fløteis eller saftis. Noen få ganger har han fått en sånn liten rundpinne is (fløteis) helt selv og da er han i himmelen, hehe... Men det blir fryktelig griste når han skal spise selv, så derfor får han nok mest bare smake så det blir ikke så veldig mye han får.

Skrevet

Det var jaggu lurt! Å fryse fruktpuré.... *ut å kjøpe isformer*

Skrevet

Smakte is for første gang for ei uke siden. Var vel ikke mer enn 2-3 teskjeer, så var han ikke så interessert i mer.

I går fikk han smake litt av bestemorens is, og selv om det virker som han syns det er kjempegodt, så er det ikke mye han vil ha :o)

Er forøvrig fløteis han har fått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...