2gullunger Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Er det noen som er kreative eller har et dikt jeg kan framføre på til en venninne i selskap. Vi ble bedt om å ta med et dikt egentlig kan handle om alt. Vennskap , kjærlighet, ekteskap, barn . Eller rett og slett et skikkelig fint dikt/historie På forhånd hjertelig takk!!!!
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Denne kan jo fremføres som dikt. Er egentlig en sang.... Synes den er så nydelig at jeg har forlangt at den skal fremføres i min begravelse når den dagen kommer om forhåpentligvis mange mange år. Den fyrste song eg høyra fekk, var mor sin song ved vogga. Dei gode ord til hjarta gjekk. Dei kunne gråten stogga. Dei sulla meg så inderleg. Så mjukt, så vent te sova. Dei synte meg ein fager veg utav vår vesle stova. Den vegen ser eg enno tidt når eg fær auga kvila. Der stend ein engel, smiler blidt, som berre ei kan smila. Og når eg sliten trøytnar av, i strid mot alt som veilar. Eg høyrer stilt frå mor si grav, den song som all ting heilar.
2gullunger Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2008 Den var veldig fin tåkeluren. Vet du hvem som har laget sangen og til hvilken melodi
*Timulia* Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Hvis det er ei god venninne ¨så er jo teksten til "thats what friends are for" nydelig! keep smiling keep shining knowing you can always count on me for sure that`s what friends are for for good times and bad times i`ll be on your side for ever more that`s what friends are for
Skravlemamman Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 VÅG Å VÆRE Våg å være ærlig våg å være fri våg å føle det du gjør si det du vil si. Kanskje de som holder munn er reddere enn deg? Der hvor alt er gått i lås må noen åpne vei. Våg å være sårbar ingen er av stein. Våg å vise hvor du står, stå på egne bein. Sterk er den som ser seg om og velger veien selv. Kanskje de som gjør deg vondt er svakest likevel? Våg å være nykter Våg å leve nå. Syng, om det er det du vil - gråt litt om du må. Tiden er for kort til flukt, bruk den mens du kan. Noen trenger alt du er og at du er sann! ~Hans Olav Mørk~
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 Per Sivle som har skrevet her er melodien
Pysa Skrevet 26. juni 2008 #8 Skrevet 26. juni 2008 gå på debatter til venstre, og søk på mehren og vesaas så finner du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå