Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 hvor mange timer må pappan minium ha i uka? (spør for ei vænninde)
Gjest -<<- Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Noe minimum finnes ikke. Det er forresten ungen som har rett til samvær med foreldrene, ikke omvendt. Blir ikke foreldrene enige, må retten fastsette en samværsavtale.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Det vanlige er vel annenhver helg og hver onsdag tror jeg. Vi har samvær med stesønnen 3 helger i måneden fra fredag til søndag. Før var det torsdag til søndag, men nå har han begynt på skolen og da får vi det ikke til å gå opp pga avstand.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2008 1 år blir boende 4 og halv time unna hverandre pga skole. ammer fortsatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå