Aquanimba Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Var på sykehuset i dag, så Prikken på ultralyd igjen, kjempekos!! Pappaen studerer i Australia, og har kommet hjem tre uker før planen for å få det med seg. Hurra!! Veldig spesielt for han å se Prikken for første gang.. Utrolig godt for oss begge å se at han har det aldeles supert der inne. Lege kjente lenge på magen og jeg fortalte om mine netter i dusjen med sterke kynnere. Hun tror han kommer før tiden, hvem vet, kanskje han gjør det..! Er 34+5 i dag, hodet har vært festet en stund, og alt er bare velstand.Selvom jeg skal innrømme at å stå opp å tisse 4 ganger hver natt gjør meg sinnsyk snart, særlig fordi det kommer 8 dråper hver gang ca, kjennes ut som om hele Niagara Falls skal briste der inne. Han skal egentlig komme med keisersnitt 28. juli, men fikk beskjed om at vi ikke burde dra på ferie så langt unna, for her skjedde det nok ting før den tid!! Utrolig spennende da!!! Og måtte selvsagt dra med pappaen på panikkshopping av mer sengetøy til Prikk, og hente ut babypakke fra apoteket. Så nå ligger jeg klar i startgropa og venter på Prikken, som jeg håper blir der inne så lenge han må i det minste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå