Gå til innhold

fytti katta som jeg elsker pearl harbor..

Anbefalte innlegg

Skrevet

den filmen....den er så nydelig...

samme med titanic..

griner fra begynnelse til slutt jeg...

*snufs*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehheh nei jeg vet det er mange som egentlig ikke liker de filmene...men jeg elsker dem....de er så nydelige..

Skrevet

Helt enig med deg. Jeg elsker titanic og pearl harbor. Nydelige, men triste filmer... <3

Skrevet

ja jeg sitter som sagt å griner bare av melodiene som kommer innimellom..

det er så trist..

Skrevet

Titanic er ok (har ikke sett den siden jeg så den på kino, men..), men Pearl Harbour er jo bare en orgie i amerikansk selvgodhet ;-)

Skrevet

hehe jeg ser ikke sånn på det..hhee...

Skrevet

hiihiii du koser deg med filmen ja :9

Skrevet

jaaaaa *snufs*

eeeeeeeeeeeeeeelsker de =)=)=)

Skrevet

Er ikke enig med deg faktisk.. Hvis du ser bort fra love storyen i filmen, er jo dette faktiske hendelser! Kan delvis se ut de spytter inn litt sånn typisk american propaganda... men tålig fordeom.

Sett med ukritiske romantiske øyne er det en flott film... Verdt å se igjen mange ganger syns jeg...

Skrevet

Sett den en gang jeg, og da irriterte jeg meg bare over at jeg ikke klarte å uttale pearl harbor..

Klarer det fortsatt ikke....:(

Skrevet

hvem er du ikke enig med ?

meg ?

ja det er det jeg syns eer så trist,det har faktisk skjedd,det med lovestorien i begge filmene er egentlig bare toppen av kransekaka som får begeret til å flyte over liksom.

Skrevet

hahaah det er jo kjempe lett =)=)

Skrevet

Ja, hver sin smak ;-)

Jeg liker egentlig ikke klissete kjærlighetsfilmer i utgangspunktet, men når det i tillegg blir en sånn amerikansk patriotismefilm, blir det "too much" for meg ;-)

Kos deg med filmen, Kine.

Skrevet

nei, jeg mente jeg var ikke enig i at det bare var en amerikansk propaganda orgie.... det var feil syns jeg....

Å fikk lyst å se filmen på ny nå:)

Skrevet

Her sier jeg aaaameeen til alt spetakkel har sagt! Gud for en grusom film, og gud for en grusom love-story! Den eneste grunnen til at jeg har sett filmen et par ganger er kjolene, strømpene, sminken og håret. Tips, tips, tips til stilen min!

Skrevet

Titanic er kjempefin!

Har faktisk ryddet i gamle VHS-kasetter i dag, og Titanic var faktisk en av de jeg ikke kvittet meg med :o)

Pearl H. syns jeg ikke noe om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...