Gjest Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 er ikke det tidlig?? for dere som har 2 eller flere... kan denne komme tidligere da??
Yvonne04&Leon08 Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 min hadde festet seg på mandag, er 30 uker. og er 2gangs, fikk jenta mi 5 uker før termin sist men hun festa seg rett før fødsel.
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Uke 32 her også..jeg er og 2 gangs...
oo00oo Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Jeg er også 2. gangs. På kontroll i dag uke 32+2 fikk jeg beskjed om at hodet var festa. Forrige gang hos jordmor i uke 29 sa hun at baby hadde snudd seg og hode lå ned, men ikke helt festa. Hun sa det ikke hadde noe å si ifht om når babyen kommer. Sist jeg var gravid kom baby 3uker før termin husker ikke helt når hode hadde festa seg da.
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 leser jo overalt at barnet fester seg sjelden på flergangsfødende, eller fester seg like før fødsel. Jeg er bare glad den har festet seg jeg
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Jeg var vel ca 30-31 uker når hodet til jenta var festet forrige gang. Hun kom 22 dager før termin. Med første så husker jeg ikke sånn i farta
snart 2barns mamma!!:D:D Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Hei. Hodet til babyen festet seg i uke 32.hos meg også.er 2.gangs.Hadde håpet på en litt tiliere fødsel pga av det kanskje,men er 39+1 i dag,å venter fortsatt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå