nussie Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 I morra er det siste dagen datteren min skal i barnehagen,siden hun skal begynne på skolen til høsten. Det er veldig rart og vemodig,for hun har jo gått der i 3,5 år,har blitt så fin vennegjeng.vi foreldre har hatt så god kontakt og jeg har blitt glad i flere av de ansatte. Da jeg hentet henne i bhg i dag begynte jeg å snakke med ei av de ansatte om dette,blir så rørt og hun ble det og,sie det er så sårt for dem også hvert år da 6 åringene slutter.. Og ikke nok med det,men da jeg hentet klærne hennes på plassen hennes så ligger det et innrammet bilde av alle de store barna som skal slutte med diktet "du er verdifull",samt undertegnet alle de ansatte. måtte virkelig ta meg sammen de jeg stod,for hadde mest lyst til å begynne å stor tute!! På vei hjem i bilen måtte jeg ta på meg solbrillene for at ikke datteren min skulle se at tårene trillet..Hun glede seg jo til å begynne på skolen og har liksom ingen såre tanker eller noe av å slutte i bhg. Så jeg kan jo ikke vise henne at jeg stor tuter av det heller. Mye av grunnen er nok også at vi har flyttet lengre unna,så hun ikke får gått i klasse med noen av de kjente heller.men det gjør ikke datteren min noe,hun bare gleder seg og har alt fått seg nye venner her hun skal begynne med..så er mor som er tullete her altså Jenta mi ville skrive et kort til ei av de ansatte hun har blitt veldig glad i,så det får vi gjøre etterpå..men fy som jeg gruer meg til å si hade og takke for alt der i morra!! En epoke er over og en ny begynner..sånn er jo livet..!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå