Mamsen og lillegutt Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 gutten min har hatt feber i 2-3 dager og nå har han utslett/prikker på hele overkroppen. Virker som han har vondt.... er det noe vi kan gjøre?
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Ja, begge mine hadde de da de var rundt 6-7 mnd. Gi paracet hvis han virker å ha ubehag, så vil jeg tro det er mye bedre i morgen.
Mamsen og lillegutt Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2008 men er det ikke bare ved feber man kan gi paracet? han er 11mnd. fikk en del paracet nå når han hadde feber. liker ikke å gi så mye av dette....
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Nei, man kan gi paracet ved ubehag også. Hvis han sovner uten paracet ville jeg bare lagt han og satset på at han var bedre i morgen.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Ja min hadde det da han var 7 mnd, legen gjorde ikke noe med det. Men var det tegn til ubehag så kunne jeg gi en paracet. Ja det var nå egentlig det samme svaret som spetakkel gav :=)
Mamsen og lillegutt Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2008 oki. takk for svar. nå virker det som han roet seg på rommet. han har vært utrolig sutrete i flere dager. utrolig irriterende faktisk. er så gla for at samboeren skal ha perm nå,og jeg ferie. så kan vi være en familie på 3 når noen ikke har det så greit. sånn som mini nå....
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 Ja, det kan du si ;-) Jeg har vært alene med to syke små gutter noen dager nå. Slitsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå