6Ymamma Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Jeg får ikke til å sende deg pm, har prøvd noen ganger, men ser ut til at postkassen din er full! Takker for dine tanker. =)
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Jeg er åpenbart ikke Expat, men jeg må si jeg har tenkt mye på deg etter de bekymringsfulle innleggene du hadde. Har du fått noe svar på prøvene (hvis du vil legge det ut her da)?
6Ymamma Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2008 Hei. Ja har fått svar på de ja. Gjør meg ingenting å skrive det,,,,,jeg tror ikke på det selv ... Jeg har ms...
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Off :-( Vet ikke hva jeg skal si. Håper det er en mild variant, og at det går bra med deg. Klem.
6Ymamma Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2008 Etter det de vet pr dags dato så er det en mild type, men de vet jo ingenting..,..Så jeg går jo rundt å tror innimellom at de sier det bare for å roe meg ned psykisk da. Jeg er litt variert i humøret, for jeg vet ikke hva jeg skal tro eller føle! Vil ikke gå rundt å synes synd på meg selv eller at andre skal gjøre det.. Vanskelig å fordøye
Expat Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 Hei! Fant denne nå... Håper det går fint med deg etter hvert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå