Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

beklager at jeg ikke har hatt så god tid her inne... vi driver me oppussing og jobben i tillegg, så bare å beklage jenter... jeg lover å prøve så godt jeg kan å få tid til å "se" flere :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei Laban det er greit, jeg skjønner det. Kan du se litt på meg når du får tid. når ser du graviditet på meg? evt kjønn. jeg har veldig vondt nederst imagen idag er det EL smerter?

Skrevet

føler el ja :-) så lykke til... føler deg gravid i juli :-) føler en liten guttebass på deg :-)

Skrevet

Tusen takk for svaret Laban, håper du har rett.

Skrevet

Hei.. hadde en egen tråd til oss.. hehe:) men fortsetter her:)

Ser du hvordan det går med jobb når jeg blir gravid? klarer jeg jobbe di 6mnd av di 10 som må jobbes? jeg jobber bare vikar:)

ser du når jeg har el? Har du noe syn på hvordan ungen vår vil se ut?=) hihi.. litt spent=)

f:22-05-89 han:06-03-86

Tusen takk;)

Hilsen Cecilie=)

Skrevet

Hei

Lurer på om du er her nå og kan svare meg på om du ser graviditet på meg?

Skrevet

det ser ut som du sliter litt disse seks mnd... ser du begynner å slite litt me ryggen... er usikker på om det går... føler el ca 7-9 juli... det er vanskelig å se akkurat hvordan de kommer til å se ut men jeg får fram blå øyne, og mørkt hår :-)

Skrevet

jeg føler det kan ha skjedd noe spennende i magen din :-)

Skrevet

Hei jeg og sambo har forsøkt og fått barn i mange år men ingenting har skjedd, vi har nå siste tid hatt 3 ivf forsøk uten hell de også.

Vi tenkte og prøve en gang til iløpet av sommeren men har mistet litt troen på og bli gravid. Kan du være så snill og spå oss??? Blir jeg noen gang gravid og når i tilfelle??

Utrolig takknemlig for alle som vil spå meg.

Jeg har foresten barn fra før, men han har ingen..

Hilsen fortvilet

Jeg 16.05.72

Han 08.04.75

Tusen Takk

Skrevet

Okey, tusen takk for svar:D nå er jeg spent=) Jeg er mørkeblond og typen er veldig blond så spennende=) takk takk!!=)

Skrevet

Er ikke gravid nå.. Det vet jeg med sikkerhet pga ul i dag.

Men ser du noe i fremtiden?

Skrevet

beklager... blir bare veldig forvirra av alle energiene her inne....

Skrevet

Kan gjerne ta det på privatmelding om du vil?

Skrevet

det hadde vært fint for da blir jeg ikke så forstyrra av andre... da er muligheten for at jeg treffer større :-)

Skrevet

kan du se på meg?300781 ikm 8-9 juli.vet ikke sikkert pga uregelmessig syklus etter ma i feb.

når blir jeg gravid/kjønn

1000 takk;-))

Skrevet

Får ikke sendt deg privat melding jeg...

Noe jeg gjør feil?

(Litt fersk her på BIM)

Skrevet

Hei, jeg hopper på jeg oxo...Traff vi EL denne gangen? Hvis ja, hvilket kjønn får du opp? Hvis nei, når blir vi gravid og hvilket kjønn:-)

Meg 15.09.76

mannen 30.07.73

barn 25.11.02 og 25.08.06

Tusen takk hvis du orker å svare meg:-)

Skrevet

jente 23 år.. når har jeg termin, å hvilket kjønn blir det ?

Skrevet

hei! =) vil du prøve meg??

er jeg gravid nå? føler meg gravid men testen viser negativt..=(

når blir jeg det i såfall? kjønn? har en gutt fra før, og hadde nettopp en MA i Mai..

22.01.88

Angelica.

Skrevet

Hei Laban du spådde meg gravid i juli og sa at jeg hadde EL 26 juni, men jeg glemte jo fødselsdato 251179 og mannen 150474. kan du se engang til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...