Gå til innhold

Noen som har NextBase SDV185-S eller Nextbase SDV185 Dual ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller andre bærbare dvd spillere å anbefale?

8,5" eller større.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har NextBase men hvilke det er aner jeg ikke.

De er sorte og kom i to-pk iallfall.....

Men er uansett superfornøyd med dem, reddet mang en kjedelig biltur.

Skrevet

ok, tror du at du kan sjekke hva mer de heter?

Er såå usikker på hva vi skal kjøpe..

Hvor mye kostet det?

Skrevet

dytt*

Skrevet

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000keV2EkmA?ProductID=W2jD4QFHBrUAAAETK9dOti.6&CatalogCategoryID=UHvD4QFHMjMAAAEOV.I03xiL

Jeg kjøpte denne på Coop Obs forrige dagen, den er på tilbud der til 1.990 kr. Skal testes i bilen på ferie nå, men har "tørrtrent" i stua og virker veldig bra. Ser du vil ha større skjerm, men det er vel ikke noen fordel å ha stor skjerm hvis den skal brukes i bilen? Vet ikke jeg, men vi har ihvertfall denne, gleder meg til å se ansiktet til gutten på nesten 3 år når han kan se Brannmann Sam og Postmann Pat i bilen... :o)

Skrevet

Sorry så ikke før nå.

Så bakpå og der sto det at modellen het: SDV97-AC

Vet ikke om det hjelper noe, kjøpte de for litt over et årsiden, men da var de iallfall kommet ut best i test.

Skrevet

Får du linken til å virke? Vår heter NextBase SDV97ACB og er en nyere utgave av den hun over nevner. Du kan lese mer på elkjop.no, som sagt på tilbud på Obs nå.

Skrevet

fikk ikke opp noe på linken :-/

Skrevet

Vi har NextBase, men aner ikke hvilken, men det dumme med den er at det ikke er oppladbar batteri med, kjøp en som har det, kan bruke vanlige AA batterier da, men hadde vært enklere med ett stort batteri som kunne lades og vi hadde sluppet ledningen.

Skrevet

Vet ikke hvorfor den ikke virker, men gå på elkjop.no, lyd og bilde, dvd og sorter på bærbar. Evt prøve søkemotoren.

Skrevet

Vår skal ha oppladbare batterier inni, så lades de hvis man kobler på strøm.

Skrevet

Fant model nr nå, vi har SDV97-AC.

Skrevet

Linken virker den, må bare fjerne 2 stk mellomrom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...