roxanne Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Og ikke er hun forkjølet heller. Hun er helt "opphengt" i det stakkars, men det er nok noe allergi og/eller forstørrede polypper. Kiipt at hun skal få det igjen fordi det er bare 10 mnd. hun lå i narkose og fikk skrapt polyppene + fjernet mandler.
Northernlights Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Datteren min har for uvane å snufse mye. Men tror ikke det har noe med at hun MÅ. Tror det bare har blitt en uvane etterhvert. Men ikke så ofte som du beskriver. Mye rart man kan få som uvane, og det beste er at hun blir skikkelig klar over det selv,og jobber med å slutte. Blir nesten som å bite negler, og avvenne seg selv fra det.
roxanne Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2008 Det hender at hun blir så oppslukt av noe at hun glemmer det, men det er nok trange forhold oppi den lille nesen hennes. Så jeg får nok ta en ny runde med doktorbesøk. Fikk et tips av en legevenn å forsøke Naso Nex (nesespray), men den er det jo kortison i så jeg er litt skeptisk.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Ta kontakt med øre nese hals. Vet om mange slike tilfeller, kan være store "muslinger" eller hva de kaller det, eller overaktive slimhinner eller noe annet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå