Gå til innhold

IKM og negativ digital test i dag,

Anbefalte innlegg

Skrevet

men ingen mens, men alt håp er vel uten siden testen var negativ i dag? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har efaring med digital testen eller? :)

Skrevet

hei=)

ville bare si at alt håp er ikke ute=D=D med førstemann så testa jeg ikke pos før i uke 8 hos legen..uansett hvilke tester jeg tok hjemme så var dem neg....så , så lenge mensen ikke kommer er det håp=)

ser vi hadde begge ikm i går...håper min har tatt ferie i 9 mnd fram i tid;o)etter 2,5 år med prøving så er jeg mektig lei av å ikke få ting til å klaffe...

men jaja skulle nå bare si til deg at alt håp er ikke ute=)*lykke til*

Skrevet

jeg testet negativ med digetal sist men posetivt med cb med kryss i begynnelsen av uke 7.

Lykke til .)

Skrevet

Saamme her Maja28.. Tok digital test og den viste "ikke gravid".. Har ikke fått noen tegn til TR.. Men siden testen var negativ føler jeg alt håp er vekke :-(

Skrevet

Satser på QR eller CB med streker neste gang jeg istedet for digital. Den kommer jeg nok ikke til å kjøpe igjen nei, føler kanskje litt inni meg at her er noe på gang selv om testen var negativ. Men kan bare være kroppen som spiller meg et puss her da siden mensen ikke kommer.

Du som ikke testa positiv før i uke 7, hvordan fant de det ut tilslutt med deg da??

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Her testes det for harde livet skjønner jeg...

Jeg har bare en test liggende, og den ryker 4. juli om ikke TR er kommet..noe den gjør 1 juli. Jeg har ingen sympt...

Jeg kjøpte en vanlig billig test på apoteket og håper det holder:)

Skrevet

Jg hadde ikm i går, men ingen tegn til mensen. Kjøper ny test til uka om tr ennå ikke har dukket opp da.

Når har du ikm TinaM

Skrevet

Jeg kommer heller ikke til å kjøpe noe flere av de digitale.. Om man tar de med streker på, kan man iallefall få en liten svak strekt.. Syns bare det er så underlig Tr ikke er kommet enda :-\

Vi får bare vente å se :-) Ikke tenk så mye på det, eller på symptomer!

Jeg orker ikke teste meg lengre, får heller bare ta det som det kommer :-)

Lykke til folksen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...