Gå til innhold

Jeg er drittlei setedebatten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

forovervendt eller bakovervendt......, jeg regner med at de fleste tar ansvar for ungene sine på best mulig måte.....er så lei av disse innleggene.....bare meg eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope... ignorerer dem så godt jeg kan...

Skrevet

ENIG med Skravlemamman !!!

Skrevet

Det er da bare å overse den..? ;-) Det går i bølger, noen ganger er det amming vs. flaske, andre ganger er det solkrem/Natusan/parabener/våtservietter, og så er det bilseteperioder... Sånn er det å være på Skravlesiden ;-)

Skrevet

Det er sommer nå =0) ingen tid bli irritertover en nettside.

Skrevet

Nei kan ikke si jeg er lei setedebattene nei. Disse debattene kan gi mange viktige råd og tips som bare er posetivt.

Skrevet

Dessverre er det mange som ikke tar vare på barna sine på en skikkelig måte. Det ser man på mange områder, ikke bare når det gjelder bilsikring.

Skrevet

Hoho. *litt sliten i dag* Jeg leste: "Jeg er drittlei stedatteren". Tenkte du kom til å få pepper for den... ;)

Ellers: Enig med deg. Synes det er viktig med optimal sikring, men det er på en måte utdebatert nå. Lenge siden jeg hørte et argument jeg ikke har hørt før både på den ene og den andre siden.

Skrevet

he he, stedatteren - nei det har jeg ikke:-)

Skrevet

Hi hi:)

Prøvde å telle alle sammen, men fant ut det var like greit å rydde rommet til guttungen:D

Skrevet

Jamen kan du ikke bare overse disse debattene da? Det er ingen som tvinger deg til å lese eller delta vet du ;)

Jeg synes disse debattene er ganske viktige jeg da og er absolutt ikke lei.

Er debatter her inne jeg er dritt lei også, men da lar jeg de som ikke er lei diskutere også holder jeg meg unna selv. Utrolig enkelt..

Skrevet

Joda, det er jo enkelt, og du finner ikke svar fra meg der!

Det som provoserer meg er at foreldre som har framovervent sete frammstilles som dårlige foreldre.

Skrevet

Driitlei denne debatten jeg og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...