Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Søkte på google her etter et gammelt innlegg jeg gjerne ville følge opp, men når jeg klikker på overskriften så kommer jeg frem til blank side. Det er mulighet å legge inn svar på innlegget, men null mulighet å lese selve innlegget eller andre svar. Betyr det at innlegget et slettet eller hva skjer???
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 da er nok innlegget slettet ja, desverre!!!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Så merkelig da innlegget kun gjaldt hvordan man skriver et ord riktig.*forvirret* Mulig noen ble kvalme på svarene der da. Eller hva er det som skal til for at et innlegg her slettes?? Synes det er mange her inne som burde slettes for lengst, men som fortsatt er her.
blond Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Da må du sende mail til moderator med begrunnelse. Ikke legg det ut på ris og ros det virker bare som reklame for innlegget du vil ha slettet.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Det er ikke det at jeg vil få et innlegg slettet, men jeg leste et innlegg her i går og ville nå bare se hva folk hadde svart. Men finner det ikke noe sted og det må være slettet. Det handlet jo liksom bare om et ord eller om hvordan det skulle skrives. Kan ikke fatte hva som kan være grunn til at de skal slette det. da det er flere andre innlegg her vedr hvordan ord skal skrives!
blond Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Du skrev at det var andre innlegg som burde bli slettet og disse må du sende mail til moderator om. Ang. ordet du lurer på kan du jo lage et eget innlegg på det? Eller søke på ordboka på google.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 ÅÅåå sånn.....da er jeg med....hehe. Jeg mente ikke at det er innlegg her jeg VIL skal slettes, men føre de sletter et innlegg ang et ord eller hvordan det skal skrives. Så er det jo andre innlegg her som moderator burde ta vurdering på......da tenker jeg på innlegg som har fått mange udreglige svar med ordbruk som står i stil med ungdomskole barn. Håper du forstod meg nå:-) Har søkt på det og det er vekk, så da er det nok slettet. Jeg ble bare så nysgjerrig på hvorfor og hva som ble skrevet til svar osv, så lenge det ble slettet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå