*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 jeg begynte me masse kynnere tidlig idag.. disse har økt i styrke og blitt vonde.. jeg har aldri hatt vonde kynnere i sv.skapet. Det er ømt og veldi nedprass og tak i ryggen nå... klarte å sove i en time halvannen, og trodde da at det hadde gått over, men så fort jeg satt meg opp igjen begynte det for fullt igjen.. magen er veldig veldig stram og presset er vondt nedover, me likevel har jeg setgt for meg at rier er hysterisk vondt, at det ikke sikkert det er annet enn bare vonde kynnere eller noe.. men noen som kunne tenke at det var noe på gang her??? Er jo lov å håpe;)
pusi og lille pusi:) Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 har aldri hatt rier, men syns d hørtes ut som d... så kan jo virke som om nåkka e på gang:)
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 ja, om det kommer regelmessig?
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2008 ja jeg har hatt det om igjen og om igjen gjennom hele dagen, men tidligere idag var det ikke så vondt... så i 14 tiden ca begynte det å gå til ryggen... har ikke tatt tiden da jeg på en måte venter at det skal gjøre enda mer vondt... men så er det litt rart, for han spreller som en gal inni der mellom takene... det pleier dem kanskje ikke gjøre... det er så fryyykteli vondt det også, for han er jo så stor, hehe... Kan dem sprelle av seg kanskje?? hehe... for han er heeelt vill til tider... Årh, er irriterende å ikke vite hva man skal vente på, hehe..
KAS.81 har født:-) Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 er som jeg skulle skrevet det selv. har ligge sånn som du beskriver i hele natt og i hele dag, men går liksom å venter på at det skal bli enda vondere om du skjønner. er andregangs og vet det var mye vondere og er ikke helt system på det heller. kom regelmessig i ett par timer tidligere i dag for så å bli uregelmessig igjen. ganske frustrerende orker ikke en sånn natt til uten at det skjer noe mer. blir jo helt utslittt før fødsel da. sovet kanskje 1 time til sammen. hvor langt er du på vei? jeg er 37+6 fødte på termin dato sist så veldig usikker. men får vel bare smøre oss med tolmodighet å vente på at det skal bli regelmessig og kanskje enda litt vondere. svarte vel egentlig ikke på spørsmålet ditt det her, men vet fra sist at jeg ikke var i tvil når riene satte i for fullt.
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2008 vet det er jo kjempe vanskelig for andre å skulle vite om det er noe på gang liksom, men er jo lov å prøve å forhøre seg litt:-D
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2008 jeg hadde termin for to dager siden, så det hadde jo ikke gjort noe om han snart kom, hehe... Ja, det er jo det di fleste sier at en vet når riene kommer, derfor jeg venter på en måte... dette er vondt, men tenker det kommer sikkert til å gjøre enda mye mer vondt... kanskje jeg skulle begynne å ta tiden bare for gøy:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå