Gå til innhold

Jeg ville ALDRI...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hatt en venn som mente at jeg ikke skulle få lov til å gifte meg i kirken eller adoptere barn hvis jeg ville det.

Dere som skriver "jeg har MANGE homofile venner, selv om jeg mener at de ikke skal få lov til å gifte seg eller adoptere", har dere sagt meningen deres til de homofile vennene deres? Min bestevenn er homofil. Han elsker barn og har jobbet i barnehage i flere år. Det kunne aldri falle meg inn å si (eller i det hele tatt mene) at han ikke skulle hatt lov til å få barn!

Så jeg tror ikke en dritt på at dere har så veldig mange homofile venner. Og jeg tror at hvis disse Skybert-vennene deres hadde visst hva dere mente, ville de aldri hatt forståelse for det og aldri sett på dere som deres venner!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra for Figa*fødeklar*!

Akkurat hva jeg har tenkt også... det finnes plutselig flust av skyberthomofile venner blandt motstanderene! Merkelige greier..

Skrevet

Jeg kjenner han unge homofile som det gikk dokumentar om på TV2 for en stund siden. Noen har sikkert sett den. Han har jobbet med barn i mange år, og er utrolig glad i barn. Han valgte å få barn ved å bruke sin sæd, et donoregg og en surrogatmor. Han har ingen partner, men savnet etter et barn var så stort at han valgte å bli alenepappa. Syns dette var et veldig tøfft valg å ta, og kan jo ikke annet enn å støtte valget til en kamerat. Det samme hvis homofile vil adoptere eller gifte seg. Er man glad i de homofile vennene sine, så er man glad på deres vegne for at de også får denne muligheten.

Skrevet

Må bare si meg enig her ja!

Gleder meg stort med mine lesbiske venner for at de nå kan få hjelp til kunstig befruktning.

Tror ikke de hadde sett på meg som en venn hvis jeg hadde prøvd å sørge for at de forble barnløse.

Jeg hadde iallefall ikke godtatt et noen som prøvde å nekte meg å få barn skulle kalle seg min venn!

Skrevet

Det er jo alltid sånn at de som er rasistiske og / eller homofober alltid "har en venn fra Nigeria og kjenner mange homofile par".

Skrevet

Jeg har et søskenbarn som er lesbisk og gift med en annen kvinne. De er også fosterforeldre til en gutt på 5 år. Ingen skal komme å si at hen ville fått det bedre hos noen andre. Men det jeg synes er at viss det står mellom et hetrofilt par og et homofilt par som har samme "kvalifikasjoner" likt i en adoptiv kø, synes jeg det er de hetrofile som burde få retten først. ikke for å være frekk eller stygg på noen måte, men de har kansje strevd å prøvd å få barn i lengre tid, men klarer ikke få barn. Mens det homofile parret viste i utgangspunktet at de ikke kan få barn. Men jeg mener selfølgeli at de har like stor rett som andre til å både gifte seg og adoptere barn.

Skrevet

"ikke for å være frekk eller stygg på noen måte, men de har kansje strevd å prøvd å få barn i lengre tid, men klarer ikke få barn."

-Tror du ikke et homofilt par ville prøvd like hardt om de hadde kunnet få barn? Hvis du skal bruke dette som et argument i det hele tatt, vil jeg spørre deg;

Skal man få adoptere etter hvor lenge man har prøvd eller ønsket seg å få barn? Og hvem kan vite hvor lenge enkelte har ønsket seg barn? Man må jo være litt realistisk. Hvis de skal få lov til å adoptere, så er det på lik linje med alle andre. Det er dette som kalles LIKEstilling!

"Men jeg mener selfølgeli at de har like stor rett som andre til å både gifte seg og adoptere barn. "

-Du mener jo ikke at de skal bli likt stilt som heterofile hvis de vil adoptere så du kan nok bare stryke denne siste setningen din.

Skrevet

Mirah,

"Men jeg mener selfølgeli at de har like stor rett som andre til å både gifte seg og adoptere barn."

Det der er pisspreik, og det tror jeg du vet forbanna godt selv.

Dersom du hadde ment at homofile har like stor rett til å gifte seg og adoptere som deg som er heterofil, hadde du ikke skrevet at du mener et heterofilt par bør komme før et homofilt par når det gjelder å få adoptere barn.

Hvorfor tror du at et heterofilt par har prøvd lenger enn et homofilt par?

Fordi et homofilt par vet at de ikke kan få barn sammen? Det er noe av det dummeste jeg har lest her inne, og det sier litt for her inne leser man ufattelig mye dumt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...