Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff leste innlegget ditt, gikk du hjem? Hvordan har du det nå?

Lykke til i hvetfall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Så hyggelig at du tenker på meg. Jeg er ganske lei meg nå og har blødd ganske mye. Fikk ikke gått hjem fra jobben tidlig men gikk kl 15, en time før jeg skulle. Har ikke så vondt lenger. Det var værst igår. Tror nok ikke spiren sitter:-( Fikk positiv test hos legen igår og ble så glad. Har jo prøvd ganske lenge (i 14 pp). Så nå er nedturen ganske stor som du sikkert kan forestille deg. Men har snakket med mannen min og vi har blitt enige om å slappe av og ikke prøve på å bli gravid igjen før i september. Tror kroppen min trenger en pause. Var også gravid for noen år siden, men mistet i uke 23. Er så redd for at jeg aldri kommer til å klare å bære frem et barn eller bli gravid igjen.

Hvordan går det med deg? Er du gravid?

Klem:-)

Skrevet

Det var leit å høre, men du kan vel ikke være helt sikker på at dette var et avbrudd eller?

Vi har en gutt på 15mnd og er i 1.pp på nr to. Sist tok det 6mnd å få spiren til å sitte, må gjerne komme før denne gangen, men en kan jo aldri vite! Har hatt mye tull med cycter og er operert flere ganger, så vi var forberet at det kunne ta tid første gangen, men det skullle vise seg og ikke være sant:)

Det må være tøft å ha prøvd så lenge, og jeg forstår behovet for en pause, men klarer man egentlig å ta noen pause? Vi har hatt lyst på nr to bare i tre uker, da vi plutselig trodde jeg var gravid. Godt på overtid kom mensen og skuffelsen var stor. Vi tok denne skuffelsen som et tegn på at vi er klare for en til... Og på disse tre ukene er jeg blitt helt spinn vill i hodet! Verre enn med første, om det går an..

Jeg kan nok ikke sette meg inn i din situsjon, men jeg forstår at det må være vondt og hjerteskjerende, kanskje også urettferdig å oppleve dette du gjør. Jeg ønsker deg lykke til og sender en trøste klem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...