ha82 Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Synes dette er så vanskelig,jeg!Med denne nedtrappingen.Har snart lyst til å slutte helt.Gutten min er 8 mnd.Han spiser grøt morgen og kveld og middagsglass midt på dagen.Og litt pure som mellommåltid..Føler det går bedre med maten nå,enn i starten.Men han er enda ikke superbegeistret. Er en slank baby, men følger kurven sin.Veide 7600 g på 7 mnd knt-er 70 cm. lang, Men pupp er han veldig glad i.Tror nok han får dårligere matlyst fordi han får seg en puppetår her og der,og som regel et par ganger på natten Hva tror dere??
2hærligegutter Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Ville vel kansje innført litt mer faste måltider. Tilby pupp først, så grøt/middag/pure og så pupp igjen, og så tilby kun vann i mellom måltiden
ha82 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2008 Vi har faste måltider.Men han skal vel ikke trenge å få pupp til måltidene.Det er jo det jeg vil kutte..
Hildeks Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 jeg har kutta nesten helt jeg nå. men i begynnelsen gjorde jeg det sånn at hun fikk pupp etter at hun hadde spist( da klarte hun ikke så mye).. så nå får hun * ca 06 :pupp * 08 :150 ml mme * 10 : grøt+vatn * 13 :150 ml mme * 15/16 : Middag + vatn * 18 : grøt * 19 : 225 ml mme Så får hun pupp en gang om dagen sånn ellers om jeg får henne til å ligge stille=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå