Gjest stockholms tjej Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 jeg har sinnsyk mensverk mest i høgre side av magen og ryggen,de sitter mest i ryggen. Er de vanligt? de er irriterende som fan. har haft en del kynner og i de siste...kan de vare kynner som jeg føler,fast på en rar måte?
Gjest stockholms tjej Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 de sitter like mye i magen nå.... usch de gør vondt=(
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Jeg har fått mer og mer menssmerter siste ukene, hadde det mye til å begynde med men så gikk de over til ca 4 uker siden, da kom de bare mer og mer tilbake.. Verker mest i høyre og på kveldene sitter de som spikket på i lavryggen og høyre side på magen. For noen dager siden tok det i så jeg hadde pusteproblemer og viste ikke min arme råd.. etter det har det ikke blitt så vondt igjen men kjenner det konstant men "takene" kommer å går. Går utifra at dette er det de kaller kynnere... høres slik ut hos deg også.. er ikke bare bare å gå gravid nei!!
Gjest stockholms tjej Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 ja for jeg har haft veldigt mye kynner i de siste og mensverk og derfor så undret jeg om dette kunde være kynner og....=) takk for ditt svar.. ser ut som vi har gett varandra svar idag=)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Høres helt ut som det samme som jeg sliter med for tiden, ja vi har vel gått om hverandre og svart i dag=) Hehe... godt med slike sider og slike mennensker=)
Gjest stockholms tjej Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 ja de er gøy å finne personer her inne som er koselige å skrive med=) håper i vert fall at alt ordner seg for deg=)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 Takk i like så, og for å svare på andre svaret ditt i samme slengen så er det som du sier. Vi gjør dette for de minste i magen vår og da er det bedre med noen undersøkelser eller noen telefoner for mye enn 1 for lite=) Det ordner seg nok tenker jeg, lykke til videre du og=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå