*ale* Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 What to do?? Allerede fått flekker på (den nyeste!!!) jeansen min....*knurr* Noen som har tips til hva jeg kan gjøre med det for å få av den overflødige olja?? Kjøpt sånn, ikke smurt på noe sjøl.. (mørk)
Pysa Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 tørk av det du klarer med tørr klut, evt kan du vaske med zalovann, men oljen er jo der for en grunn. oljeflekker på buksa går vekk med zalo (rett på flekken noen timer/ei natt før du vasker på vanlig måte)
*ale* Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2008 Takker.. Har prøvd ¨å tørke over noen ganger, men hjalp ikke stort.. Tror de var raus med olja på fabrikken
mamma til 2 herlige gutter Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Jeg hadde et valnøttbord som også var sånn, alt jeg la på bordet ble ødelagt og bordet så aldri bra ut. Så jeg kvittet meg med det. Hu som kjøpte det var så fornøyd for hu hadde brukt en olje som blir hard etter noen timer, sånn har jeg på benkeplata nå og er kjempefornøyd.
*ale* Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2008 Hehe.. joa .. men kjøpte det i går lissom.. Får prøve å tørke mere.. evt polere... shait!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå