Håperogtror Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Hei! Jeg hører ikke hjemme her, men tenker at dette er nok rette stedet å få svar på det jeg lurer på... :-) Har du erfaring med graviditetsteste "Quick respons"?? På pakningsvedlegget står det at den gir korrekt svar på IKM-datoen, men kanskje noen har fått korrekt positivt svar noen dager før? Skal på feie over helga, og har så lyst å få unnagjort skuffelsen over en (evt.) negativ og ufruktbar prøveperiode FØR jeg reiser, slik at jeg kan mane fram nytt mot til å satse friskt neste mnd.... Hmmm, alt man tenker på...
momaja 8+6 Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Hei:) Jeg testet positivt med quick respons 1 dag før ikm.Lykke til:)
Klar Som Et Egg Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 samme her :-) fikk en kjeeeeeeempe svak strek to dager før ikm.. men hvis din er negativ før ikm, betyr det ikke at du ikke er gravid. mange slår ikke ut før en stund over ikm også..
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Min qr slo ut positivt først 7 dager etter at CB slo ut positivt....
KaWi Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Min slo ut positivt 3-4 dager før IKM datoen =) Og som legen sa når jeg var på sjekk der 5-6 uker på vei: du er veldig gravid! Og det stemmer det, gitt =) Ønsker deg masse lykke til, og kos deg i ferien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå