Gå til innhold

Tips til sommergave til barnehageansatte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er to heltids, og ei deltidsansatte i barnehage. Mini bytter barnehage til høsten, så det blir siste dagen med disse "tantene".

Noen forslag? Prisklasse til ca 2-300,- pr stk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må en gi gave for det da? de får da betalt for å være der!! Hadde i så fall ikke gitt dem mer enn en blomst.

Skrevet

Jeg ser ikke poenget med å gi gaver til ansatte man kjøper tjenester av, med mindre det har vært spesielle situasjoner eller forhold som gjør at man er ekstra takknemmelig.

Prisklassen din syns jeg også er drøy, ønsker du å gi en liten oppmerksomhet hva med å la barnet ditt lage en liten ting til dem.

Skrevet

Herregud, dere anonyme over her! HI spør etter forslag, ikke drittkasting!

Skjerpings!

Skrevet

Å få gutten/jenta til å lage noe var vel et ok forslag?

Skrevet

En blomst er vel også et konkret forslag..

Skrevet

syns ikke at dette kvalifisere til drittkasting da!!!!

Vi sier jo bare at vi ikke syns at det er noen stor vits i å kjøpe en gave til flere hundre kr pr ansatt!!!

Skrevet

ta en stor plakat.. og la alle barna tegne hversin tegning på den :P

Skrevet

Ja, for de svarene deres med hundre utropstegn over her er jo veldig flotte og ikke krast ment i det hele tatt. (ironi)

Skrevet

På tide med nye briller? (ikke ironi)

Skrevet

jeg ga sommergave til bhg ansatte, ifjor fikk de en flaske rødvin og i år fikk de koselige servietter og noen gøyale lys. et annet år ga jeg bort vepsefangerer!

jeg synes sommergaver bør være noe kosleig og som de kan ha gleder av!

lykke til med innkjøp!

Skrevet

Lag en eksotisk fruktkurv , med litt godteri innimellom. Gi de en slik til å ha på pauserommet på deling. Evt. gi den en uke før slutt om de stenger for sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...