Gjest Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Hvor vanskelig kan det være? Det er i alles interesse å holde doping mest mulig ute av idretten, og selv om det kan glippe av og til, klarer de samme utøvere å drive totalt seriøst målretta detaljstyrt på treningsprogram, ergo er det ikke vanskelig å legge inn melding som del av samme rutiner. Til utestengingshelvete med Høidalen.
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Og sånn gikk det også, gitt. http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article2521097.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå