Gå til innhold

Bekkenløsning! noen råd???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er plaget me det? og vet noe som hjelper og er bra?

I dag er jg så ille at jg halter, ska på jobb imorgen og ikke te legen før te mandagen..

trenger hjelp opp me humøret og jg nå:) uff..

ekke meninga å klage,folk som har dt verre en oss gravide da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg til fysioterapaut!!

Det hjalp meg med første mann og kommer det igjen denne gangen kommer jeg ikke til å vere sen med å ringe!

Lykke til! Det går over, men det er bare så innmari vondt når det pågår!

Skrevet

må jeg regne med å ha det resten av svangerskapet? 2 mnd igjen.hvor mye koster fysioterapaut da? ekke alle som har råd til dt da.

takk for svar:)

Skrevet

Pressiser til lege at du har gangvansker. Han vil da skrive rekv. til fyso som da blir gratis!

Sjekk litt ang fysio der du bor og finn deg en som baserer seg på trening! Jeg fikk bl i uke 22 eller no (har termin omtrent samtidig med deg) og er blitt veldig mye bedre. Ja jeg kjenner det, men greier å holde det relativt stabilt. Jobber 50%, og har på gode dager overskudd til å gjøre andre ting også.

Skrevet

okey, da ska jg si dt til legen på mandag. jobber 20% men regner med at te uka blir dt 100%, dt går jo ikke når en så vidt ikke greier å gå på en dag me mye smerter.

jeg ska skjekke dette ut, takk skal du ha:)

Skrevet

Hei,

Masai sko. helt konge hvis ikke du har skikkelig alvorlig BL da. og akupunktur hjalp meg masse. Er lov å klage når du har BL :-)

Skrevet

alvorlig og alvorlig, vet jo ikke hvordan andre har dt. men jg pleier ikke klage for den minste liten ting.dt kom plutselig store smrter i kroppen som ikke går vekk, før la en seg og viste at dt vonde var vekk neste dag,men sånn er dt ikke lenger. om natten må jg holde meg i dører og vegger pga bena,og ryggen. dt er så vondt altså.. går en så er dt vondt og sitter man i en time og skal gå så er dt vondt. kan ikke skjønne at dt går ann....

Skrevet

Få henvising til fysiterapeut. Og tren bekkenbunnen med knipeøvelser hver dag. Ta det med ro og ikke belast om det gjør vondt. Kan også anbefale å kjøpe en pilatesball som du sitter på med føttene og knærne samlet mens du kniper og strammer magemusklene. Behagelig og lett gjennomførbar trening av bekkenbunnen. Jeg trener to ganger i uka hos fysio og det holder det ihvertfall i sjakk selv om det har blitt værre hos meg nå på slutten. Bare ikke nøl med å starte behandling.

Skrevet

okei,da skal jg jammen ta dette me legen til mandag..:)

takk for alle svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...