Gå til innhold

Nå har vi fått time på barneklinikken for å sjekke om han har kiss.


connie79 er 2barnsmor:)

Anbefalte innlegg

Vi har vært 3 ganger hos kiropraktor, og det har nok hjulpet litt. Men jeg er så skråsikker på at han har kiss at jeg vil til Oslo å utelukke eller bekrefte om han har det. De hadde ferie nå, men vi fikk time 21 Juli. Deilig å vite at vi skal innover. Da holder jeg liksom ut gråten litt mer. Er ikke nødvendig å drøye det når det finnes hjelp der ute:)

 

Ellers blir velslegutt 4 uker på Lørdag, og det har jo gått fort. Han kom jo til på mai sin siste dag, så vi blei siste medlem i mai klubben som rakk det:) Han smiler, og har gjordt det en ukes tid. Han ligger å titter seg i speilet, og lager lyder. Litt morsommere for pappaen og storesøster når de får sespons. Så om mageknipen eller hva det nå enn er gråtingen kommer av gir seg, så blir det bare velstand.

 

Selv har jeg virkelig ikke noen plager etter fødsel. Syntes fremdeles magen min ser gravid ut.. :( Men ellers er blødninger og renselse så og si ferdig. Har til og med tatt opp igjen sexlivet:) Men noen ny fødsel veit jeg ikke om jeg orker å tenke på. Grøsser når jeg ser gravide eller om jeg ser fødsler på tv. Uff... Blir i såfall keisersnitt.

 

Hvordan er det med dere andre? Og deres barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...