Gå til innhold

Süsse, Willemo, Doppler, sug lut og Dr. Yppert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæm dykk over snart? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var et lite øyeblikk vonbråten for å ha blitt utelatt fra det gode selskap, men ser jo hvorfor..

Jeg slenger meg forøvrig på. Året som var gikk grisefort, og Bergen skriiiiker etter bra damer!

Skrevet

Hva med meg da, HÆ,HÆ!! :o(

Skrevet

Cat, du er jo allerede der. :))

Skrevet

Jeg er IKKE trønder! *snurt over at du ikke husker meg*

:(

Skrevet

Meg da??

Dere vil kanskje ikke ha tiarabefengte damer med?

Skrevet

Tar vi Mocca en helg da eller?

+ litt annet??

Skrevet

Med tanke på 1 1/2 literen med baylis her så absolutt=) Du får sette snuta hit og hjelpe meg med en del jeg skal ta for meg da=)

Skrevet

Har ikke tid. Har ferie, og det er så travelt at jeg tror jeg gleder meg til å begynne på jobb igjen. Slitsomt for oss lærere når vi faktisk må gjøre noe vøtt.

Skrevet

Er det ok i august? Vi åker på ferie i morgen:o)

Skrevet

Jasså, båt i siktet?.....Ha en fin ferie da....helt i orden med august veit du=)

Skrevet

Ja vi har kjøpt ny båt etter tyveriet. Så vi får prøve den i morgen:o)

Bare å ta seg en tur om du vil... med eller uten alle ungene, vi er jo ikke så langt unna.

Takk for det, skal kose oss masse:o)

Skrevet

Jeg rømmer gjerne i kveld og kan egentlig tenke meg å komme hvor som helst, bare det er vin der, og noen som kan le med meg, eller av meg.

Hvem er Olga da, du må være eldgammel krangler som klarer å huske meg, er ikke noe særlig på hugget her lenger..

Skrevet

Høres fortryllende ut, men med tanke på 3 uker med bare unger så kommer jeg nok uten hvis jeg har anledningen.=) Sender en mld jeg i løpet av helgen hvis jeg får mulighet...med tanke på hvordan været skal bli så høres det fristende ut=)

Grattis da med ny båt og kos dere masse=)

Skrevet

Været er alltid bra i Sikte:o)

Bare å ta kontakt.

Klem

Skrevet

Jepp, er eldgammel krangler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...