Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 noen er ute etter å ødelegge for oss. jordmor har fått en telefon fra ei dame som påstår hun har sett meg "synlig beruset på byen sammen med mor"!!!! sist helg. jeg var i bergen sammen med mamma, pappa, tante, onkel og samboer. lørdag drakk alle bortsett fra meg så klart. jeg har ikke drukket meg full under svangerskapet!!! nå må vi gjennom en helvetes mye med leger,barnevern og jordmor. må ta urinprøve og blod prøve. dette er jo en falsk annklagelse mot meg og en ganske alvorlig en. jeg vil annmelde det til politet for det krenker meg som person i tilleg til at det setter i gang masse unødvendig og vonde ting for oss å gå gjennom. det skremmer meg at hvemsom helst kan ringe å si hva som helst og det ikke skal få konsekvenser om det er uriktige eller falske opplysninger. noen er klart ute etter å ødlegge det å bli mor for meg så det blir nok ikke første gangen dette kommer til å skje. hva gjør jeg? jeg har ikke vert full sammen med mamma eller noen andre under svangerskapet. jeg har kun tatt paracet mor bekken smerter og jeg er skyldig i å hatt det morro sammen med fulle folk uten å vere full selv. noen som har fått falske annklager om selg selv og hva gjorde dere? hva gjør jeg? vet ikke opp og ned lenger er så sint, lei meg og redd for hva dette menneske kan finne på neste gang for det gir seg sikket ikke såpass gjenner jeg vedkommende....... hjelp!!!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 uff, ta det direkte opp med vedkommende og si at du anmelder persone til politiet for krenkende oppførsel mot deg...og gå igjennom alle tester og div og "stå" med glans! det er hevn god nok..... lykke til
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 jeg la den ut her, for vedkommende hadde lagt den ut på skavle, men der fikk hun en del pepper. jeg tror ikke at dene historien er oppspinn bare for å si det. håper at alt ordner seg for deg og at du blir trodd av jordmor og barneværn! lykke til!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 enkelte folk er rett og slett ond tvers gjennom.ja for all del anmeld det og ikke la den personen som prøver og lage helvete for deg ødlegge. det der har sjedd meg og,og da handlet det ikke om meg engang,men faren til barnet. men det var jeg som fikk helvete,var jeg som måtte sitte i samtaler med alt og alle. når det kommer til barnevern,så gjør de for alt i verden en kjempe god jobb,men har du de på nakken,gjør de faktisk alt som står i sin makt for og ta deg,de er rett og slett så jævla sleip. har hvert gjenom helvete sjøl,men gidder ikke sitte ligge ut om det her.. jeg anbefaler deg og andmelde det ! og må du på noen som helst møter,så for alt i verden skaff deg en advokat. det e den eneste måten du kommer ut av det på uten at de herjer og går uten om lovene,for det gjør de.. og det kan jeg skrive under på at de gjør !!!! ååå.. merker eg blir så forbana av og lese slike innlegg.. for enkelte folk er sååå jæævla rotten og det vekker onde minner,i noe jeg var helt uskyldig i !
Miss Misantrop Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Hvorfor skulle noen ville finne opp denne historien under et nick. Det gir jo ingen ting tilbake... Nei, tror historien er sann.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Jeg syntes damen i innlegget håndterte saken veldig kjelkete. Hun skulle aldri ha godtatt at jormor fikk utlevert alle journaler osv på så tynt grunnlag. Hun framstår som litt tafatt og skyldig. Tror dessverre historien er sann.
Miss Misantrop Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 Man blir kanskje en smule satt ut når slike ting kommer som kastet på.
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #8 Skrevet 26. juni 2008 Det er ingen som ringer jordmødre og sladrer. Men det er mange som trenger oppmerksomhet om sin person, av typen naken greve jager neger med øks.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #9 Skrevet 26. juni 2008 Denne tråden omhandler det samme: http://www.barnimagen.com/forum/thread/138103569
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #10 Skrevet 26. juni 2008 SÅÅÅ interessant er det nå ikke at jeg trenger lese tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå