hildepilde_75 Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Hvordan takler dere det? Jeg er nå -4 dager og holder på å gå på veggen... Seriøst! Det bare pøser inn med sms-er og telefoner fra folk som lurer på om ikke babyen kommer snart. Har jeg prøvd ditt og datt??? JA! Jeg har til og med hatt sex to ganger om dagen i snart en uke, og NEI det hjelper ikke!
Ceppi *På Overtid* Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Ja, er -13 dager og kjenner meg absolutt igjen i det du skriver! Føler at jeg holder alle for narr, he he... Som deg har jeg prøvd det meste, men ingenting hjelper... Du får holde ut, bebis kommer når den vil, vi kan tydligis ikke gjøre noe med det ;o) Jeg for min del blir satt i gang i morgen (mest sannsynlig) og det gjør jo det hele litt bedre.. Føler samtidig at jeg er blitt litt snytt for "overaskelses momentet" ved å føde "naturlig" men, men.... Var så klar for 2 uker siden, men nå virker det faktisk fjernt å skulle snart ha en baby i hus. Rart det der ;o) Hold ut! Vi er fler som deg her inne! ) Lykke til )
endelig mamma t 2 :) Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Jeg er -2 dager, så har nettopp startet denne siste etappen... Er ganske lei av mas jeg også, prøver å unngå å snakke med/besøke så mange... Hehe.. Ellers går det greit Synes det er lettere nå etter at termindatoen er passert. Så godt å kunne telle dager Før terminen var det jo uker man talte. Det med sexen ja.. Hehe.. Det er lenge siden vi har vært så aktive som rundt terminen ja Så kjenner meg igjen. Får håpe vi "sprekker" snart Lykke til
AnneMie Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Jeg er -4 dager på overtid... Så ja nå må vi sprekke snart... Venter i spenning...
SuperMoM <3 Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Er 1 dag over termin i dag. Jeg takler det svært dårlig da jeg har angst og egentlig ble lovd å bli satt i gang før termin. Skulle settes i gang tirsdag,men da var det fullt på føden.. hele dagen. I går ble jeg innlagt.. De satte en modnings pille på meg (sypotek?) og skulle vurdere ut over dagen hva de skulle gjøre.. Hadde masse sammentrekninger,så da fant de ut at de ikke skulle sette en ny pille på meg. Ble sjekka og hadde ingen forandring!!! Rett etter det kom de inn og sa at vi måtte flytte ut av føde rommet der og det raskt. Var fødende som skulle inn,så jeg måtte over på barsel og ligge der!! Sammentrekningene dabba av og var så godt som borte i dag tidlig.Og fortsatt ingen forandring.. Hadde den indre mormunnen vært åpen så kunne de tatt vannet når det var ledig på føden!Men der er det tydeligvis skikkelig baby boom!! Så fikk beskjed om å komme igjen på mandag.Da knakk jeg sammen,så de sa jeg kunne reise hjem på perm,så skulle de ringe meg i dag om det var plass på føden. noe som det da ikke er... Så da må jeg på nytt ringe inn i morgen tidlig!! Og det sliter veldig på psyken min å holde på sånn! Gikk 15 dager over sist!
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 er en dag på overtid... var på ontroll i dag... blir satt i gang neste fredag om ikke noe har skjed til da... syns det er rart at de lar noen gå lenger en ti dager over... er jo forsket på dette... mandag ble vist for lenge i følge legen... skulle ikke gå så lenge over... var ikke bra... men de mente jeg hadde rier når jeg var der i dag... lå med registrering... kurvene gikk utenfor skjema... men er jo ikke så veldig vonde... sitter i enda... er vondere i blandt men er borte når jeg legger meg, så er nok bare tull nå og... blir gal av det... nå for kroppen slutte å lure meg eller sette i gang for fult... enten eller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå