Gå til innhold

finnes det lokk til avent flaskene ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner dere hva jeg mener ? ble veldig usikker på hvordan lokk skrives.

men finest det andre lokk en det som følger med flaska når jeg kjøper den ?

og hvor får jeg eventuelt kjøpt det ?

og er det noen som vet hvor en får kjøpt doserings bokser til mme ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det finnes lokk. De pleier å ha det på Reflex og Barnas Hus o.l. Har også sett det på apoteket.

Doseringsbokser har de også på barneutstyrsbutikker og enkelte matbutikker. Men jeg vil ikke anbefale disse. Vi har prøvd tre forskjellige typer, og ingen av de var tette. Det vil si når vi skulle helle ut av det ene hullet, så kom det pulver fra de andre hullene også. Så vi bruker urinprøveglass fra apoteket, de er helt supre! Et lite tips ihvertfall..:)

Skrevet

Takk for tipset, tenkte faktisk på uringlass jeg også :)

Skrevet

Jeg bruker de doseringsboksene til Avent, og er veldig fornøyd. Har ikke problemet som blir nevnt om at de "lekker". Disse er kjøpt på Meny butikk. Uringlass er sikkert også veldig lurt.

Skrevet

Avent har doseringsbokser som kalles for melkepulverdispenser. Den har 3 rom hvor du kan ha pulveret i.

De har også forseglingslokk som du setter på istedet for tutten, ved oppbevaring i f.eks kjøleskap.

Hvis du ikke finner noen av disse delene fikk jeg vite at alle apotek kan skaffe det til deg. Jeg skulle ha forseglingslokk, som finnes i en pakke på 6 til 89,90- og de på Vitus Apotek her i byen sa at de kunne bestille det til meg. 2 dager etter på hentet jeg det uten noe tillegg i prisen. Fikk også med en brosjyre med alt av utstyr og produkter Avent tilbyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...