Gå til innhold

Intervjuobjekt:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tema: Angst/ depresjoner

Målgruppe: Kvinne med et eller flere barn

Reportasje-vinkling: Å komme seg ut av problemene tross lang tids behandling, medikamentbruk o.l.

Fokuset: At du er mor og skal fungere som "det" sammen med de psykiske problemene

Område: Maks 1,5 t fra Oslo

Reportasje til: KAMILLE

Er dette interessant for deg og du kan fremstå med navn, og er villig til å la deg fotografere til artikkelen - ta kontakt med ansvarlig journalist for denne reportasjen, Cathrine mob 52 98 19 99/ 932 95 763 [email protected]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æææ... nei takk!

Skrevet

Ikke jeg heller, takk. Det å bli uthengt for en hel jante nasjon virker ikke akkurat ok.

Skrevet

Tror seriøst ikke det er lett å få noen til å stille opp gratis på dette. Vi som har angst/depresjoner, forsøker så godt vi kan å skjule det for omverdenene. Tabuområde og skamlagt.

Du kunne evnt ta kontakt med et DPS senter i Oslo, en terapeut der, og høre om de har villige kandidater. Tror også det er lettere å få en kandidat hvis vedk kan være anonym.

Skrevet

åå jaaa. så kult,tidligere intervjuobjekter har det vært sånn at de har blitt kjent igjen på gaten og sånn ? at folk kansje spørr etter autografer og sånn ?

Skrevet

Helst vil vi lese om hvordan Martha eller Katrine kommer seg ut av depresjoner. Vi elsker dirty detaljer!! Men meg får du ikke, selv om jeg oppfyller profilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...