Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Min over ryddige mor har vært å rydda i dildo kommoden min idag!Tenkte jeg skulle gjemme dem litt unna,men hun fant de jo selvfølgelig tilslutt.Dette er direkte småflaut alså!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 ohhh noooooo... hahahaha..stakkar..hehehe
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Mere flaut for henne en for deg!!! Det er utrolig hva foreldre rydder i av ymse orsaker. Jeg er 29, og min mor rydder til stadighet i mine privat ting.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 uuups=) Ja det er altid like flaut det, uansett hvor gammel du blir. Noen ting vil man helst ha privat, har også en svigermor som er veldi "ryddig" eller skal jeg si nysjerrig.. Men det ble slutt på det da hun fant litt forskjellige sex-leketøy i skape på romme vårt. Tror det var mest flaut for henne=)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Haha,ja hun fikk vel blod på tann siden jeg ble så gla for at hun rydda klesskapet mitt igår..Å idag skulle hun være barnevakt og da tok hun like greit alle de skapene å skuffene..Garantert flaut for henne,hun var så lite snakkesalig når hun dro (og det er skjeldent)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Hehe, shit... Da tror jeg at jeg hadde emigrert... Tror aldri min mor hadde kunnet se meg i øynene igjen...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 He he, såpass får HUN tåle når hun går oppi dine private skuffer. Hva har hun der å gjøre i alle tilfelle? :-) Ikke vær flau... Du er en voksen kvinne som ikke behøver å skamme seg over sin seksualitet. Noen ting er privat, og det burde din mor også tenke litt på... Sikkert mer flaut for henne enn det er for deg!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #8 Skrevet 26. juni 2008 Jeg hadde telefonen min i sengen. Kom til å trykke på repitisjonsknappen da vi hadde sex og min mor hørte hele akten. Kom ikke på besøk på et halvt år jeg. I ditt tilfelle vil jeg nok si at din mor fikk som fortjent. Hjelpes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå