Gå til innhold

Lenge igjen, litt lei...


juliogjuleprinsesse

Anbefalte innlegg

Oj oj, egentlig så er det ikke lenge igjen til termin, men jeg er klar tror jeg. Formen en slapp og tung og trøtt De fleste sier nyt den siste tiden, men det er ikke så lett synes jeg. Terminen er 23. juli iflg ul, men med min flaks drøyer det vel enda to uker ;-)

Jeg tror jeg kommer til å savne magen min, selv om det blir fint å kunne bøye seg ned uten å kjenne knivlignende smerter i underlivet.

Hvordan får dere tiden til å gå jenter?!?! Hadde det vært litt varmere kunne jeg jo solt meg, men det blåser for mye...

Håper dere har det fint de siste dagene og ukene av svangerskapet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke så lenge igjen jeg da (termin og 9 dager), men nå vil jeg gjerne at noe skjer snart. Jeg er så utrolig utålmodig etter å få se og bli kjent med denne babyen som jeg har knyttet så sterke bånd til.

Jeg er forferdelig rastløs, og har lite å finne på om dagene nå.

 

Noen dagdrivertips?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lure på d samme...har 28 daga igjæn....temmeli lei...å har så lite å finne på dagtid...

vi e en liten gjeng gravide som møtes en dag i uka...d e kos d...men ellers så sett man framfor tv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 17 juli og det er akkurat tre uker til i dag. Dagene fordriver jeg med vasking av babytøy. Baking. (akkurat tatt ut noen sykt gode sjokolademuffins fra ovnen...mmmmm) Tenker det er greit å ha litt i fryseren til jeg får besøk etter fødsel. Så har jeg nintendo wii og på mandag kjøpte jeg meg et spill som jeg har fått dilla på, så da går det noen timer med spill. Moro tidsfordriv. I morgen begynner jeg med sånn modningsakupunktur. Blir spennende å se om han kommer noe før av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 dager igjen her, så litt tidlig med modningsakupunktur, dessverre.Jeg har hatt masse energi i svangerskapet, sett bort fra trøttheten etc etc, men nå, nå er jeg skutt. Totalt utslitt... Orker ikke engang tanken på å lage posemix muffins! Oj oj,.... Eneste jeg har lyst til er å sove, så da gjør jeg det i tide og utide, så nå er døgnet snudd passe på hodet... vel vel Det skal vel bli verre også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...