Vimsemamma og trolldukka Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Greier dere fortsatt å styre unna salt og søtt i hverdagene? Her går det greit, men kjenner jeg er lei av knekkebrød,hehe:p
Axus' girlfriend Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Hei! Joda, det har gått både og her:) Klarer meg veldig fint fram til etter middag. Må nok innrømme å ha "sprukket" et par ettermiddager/kvelder. Men jeg er alikevel veldig fornøyd, for jeg spiser sunnere enn før. Har ikke sett resultater på vekta enda, men hva kan man forvente etter litt over ei uke, hehe:) Føler meg bedre. Håper bare å komme i gang med treninga for fullt å nå. Er alltid noe som dukker opp!
hd85 Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Begynte veldig bra Men er ikke flink nå lenger Har gått ned alle kiloen jeg gikk opp i svangerskapet, så er ikke noe krise egentlig.. Jeg spiser sånn som jeg alltid har gjort,, men får se når jeg blir ferdig med ammingen, har hørt at du legger på deg noen kilo da.. Baby 2 mnd gammel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå