Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Tenkte å gjøre noe nytt som jeg de 4 årene ikke har sett her inne. En offentlig dagbok som jeg håper flere vil slenge seg på med like dårlig og tørr humor som det jeg har. Svar videre på min post.. Torsdag 26 Juni. Formen er på topp. Ingen kvalme eller vondt i ryggen. Er visstnok i 8 uke nå. Tankene i dag går til hagen faktisk. Har vært ute,klippet halve plenen og skal ta resten etterpå med mindre det ikke kommer regn. Har sitti ute og studert skyer mens ungene har lekt med sitt, i stad så jeg en penis.. De fleste ville tenkt pølse men jeg er jo pervers har jeg hørt. Litt lenger bort var det en liten dott av en sky.. det endre opp med å bli sperm. Lenger borte var det bryster.. jeg ble sittende å flire av meg selv mens jeg duppet nesa tilbake til Gravid-bladet som jeg har lest for ørtende gang. Trålet igjennom det igjen for å se om jeg hadde oversett noe. Nieda.. inegn nye ord denne gangen heller. Så var det middag..grillpølser (Gilde!!) og lomper. Hmm..sist jeg hadde det spiste jeg 2 pølser og var mett,i dag presset jeg nedpå 1 og følte jeg hadde forspist meg. Emilie spiste 2 og hun er 3 år! Men..med nærmere ettertanke har jeg slukt en hel plate med deilig Freia Porøs melkesjokolade iløpet av dagen, mellom lunsj og middag. Det blir slik når man er gravid..det hemmelige lageret i skapet som er så høyt oppe at bare du og mannen din vet om det. Men han har så respekt for mine søtsaker når jeg har bolle i ovnen at han tør ikke røre det. Hvis jeg tilbyr han..sier han høflig " Nei takk jenta mi,kos deg du.." med et smil...
hope<3<3 Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Torsdag 26 juni ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzz....Såve såve såve.Jeg vil bare såve.Etter en laaang dag på arbeid vil jeg bare hive innpå masse middag å slenge meg på sofaen å sløve. Kjennes ut som om noen har kjørt over meg med en monstertruck Det er ganske greit å komme hjem å få litt medfølelse av mannen. klage klage klage.. =) Det kan jeg tydeligvis Godt at mannen syntes det er helt greit. Han bare ler litt å klapper meg på kinnet. (han himler nok med øynene) Ømme pupper..å gud hvor ømme de er. BH er ubehagelig, det er ubehagelig uten også..Ja denne dama er det vanskelig å glede heheh =) Nå må jeg ta meg en liten lur....Ser ut som ei utslitt gammal *biiip* hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå