It's all about me Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Åååå, har du vært i Destin??? Trodde ingen hadde hørt om det jeg, he he. Har akkurat kommet hjem derifra etter å ha vært der i 5 mnd. Sukk, lengter tilbake ( Savner Destin Commons og Silversands, men mest huset "våres" som lå på stranda, sukk. Gøy med kalde Norge ja, he he.
Puncky med nr tre i magen Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Hei. Bodde i Louisiana ett år, og reiste ganske mye. Utrolig mye fint å se... Savner det litt, i hvertfall varmen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå