Duftlyset Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 En mac er jo en personal computer også, men mac bruker eget operativsystem. Så mens Dell, IBM, HewlettPackard osv er PC-er alle sammen og bruker samme system, så er mac liksom litt på siden og bruker sitt eget. Man bruker som oftest mac i grafisk produksjon, reklamebyråer, trykkerier, designbyråer osv
mamma-ylle og snurpen! Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Hovedforskjellen på MAC og pc, er at mac bruker ett annet operativsymstem en pc. pcér bruker Windows, og MAc bruker stort sett OS-X. Jeg for min del syns OS-X er lettere og mer oversiktelig enn Windows, men det er jo en smaksak. De fleste virus er laget for Windows, derfor er det SVÆRT sjeldent at en hører om noen som har fått virus på MAC (tror igrunn ikke jeg kjenner noen ?) Det er en del programmer én ikke kan bruke til mac, rett og slett fordi windows eier rettighetene for eks MSN, men MAc har mange gode "erstatningsprogrammer" og bruker foreksempel Adium istedetfor (som er helt likt, med samme funksjoner bare litt mer oversiktelig) HEIA MAC
mamma-ylle og snurpen! Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 oioioi, detta blei jo en hel avhandling og ikke en helt objektiv en heller
Kåre Moradi Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Det funker med msn på mac også - jeg har det:)
Lovemychild Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2008 Supert, takk alle sammen !! Da ble jeg litt klokere i dag også
Duftlyset Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 MSN funker helt topp på Mac altså, jeg bruker det hver dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå