Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 min søster har to barn, de er døpt, de fikk 5000 kroner hver i dåpspresang vi har også to barn på nesten samme alder, vi har valgt å ikke døpe våre, men foreldrene mine har aldri gidd tilsvarende gave til våre, bør jeg si noe, eller har de tenkt på det selv og bestemt seg for ikke å gi, eller har de glemt det litt vondt dette
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Hvorfor skal du få dåpsgave når du ikke har døpt barna? Broren min er gift, han fikk bryllupspresang av mine foreldre. Synes du mine foreldre skulle gi meg bryllupspresang også, selv om jeg ikke er gift?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Vet ikke helt... Da søsteren min giftet seg i sommer, fikk hun et større pengebeløp av foreldrene våre. Tror det var snakk om nærmere 50.000 kroner. Siden jeg ikke er gift, kun samboer, og heller ikke skal gifte meg, syntes moren vår det ble litt urettferdig. Hun bestemte seg derfor for at disse penge skulle være forskudd på arv. Så vi får se. For meg er det ikke SÅ viktig. Samboer og meg har jo unasett spart mye penger på å ikke gifte oss. Du kunne jo så vidt påpeke at det kanskje er en smule urettferidig at dine ikke har fått et rødt øre...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 gaven er jo ikke til meg, men til ungene, til deres sparekonto, er jo å straffe barna litt da, å gjøre forskjell på de små, de fire skulle jo ståttlikt hos besteforeldrene. hadde vi snakt om en sølvskje eller noe annet hadde jeg ike brydd meg
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 JA. dette syns jeg er rett,at de burde gi penger til dine barn og. jeg vill sagt noe,som i innlegge over.. påpeke at det er en smule uretferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå