HH72 Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Er kjempeglad for å være ferdig med 1. trimester og håper på stigende formkurve framover. Noen andre slappfisker som kan trøste med at energinivået stiger i 2. trimester? Ante ikke at man ble så sliten når man var gravid.
lille spira Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Velkommen hit og gratulerer med vel overstått 1.tri Kan dessverre ikke trøste deg med stigende energinivå. 19+0 og stuptrøtt hele døgnet. Men jeg har jo hørt om andre som ikke er det ;P Lykke til!!
Susie & Desembergullet Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Velkommen hit! Jeg var kjempesliten i 1. trimester, sofaen var min beste venn. Men jeg er i mye bedre form nå, takk og lov. Har til og med begynt å trene et par ganger i uken igjen! Blir fortsatt lett trett, men ikke på samme måte som før. Lykke til )
en av hver Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 velkommen etter. (Jeg er 12+2..) Det blir bedre med trøttheten for de fleste etterhvert, men ikke over natta selvfølgelig. Her går det litt opp og ned, men trenger fortsatt mye søvn og hvile for ikke å bli kvalm..
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Velkommen hit!! :-) Her forsvant trøttheten gradvis da jeg entra 2. tri :-) Nå er den som den var før jeg ble gravid.
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 velkommen er som en jojo jeg.. har masse energi et par ganger. så er det tilbake til bobla mi hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå