Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kjempeglad for å være ferdig med 1. trimester og håper på stigende formkurve framover. Noen andre slappfisker som kan trøste med at energinivået stiger i 2. trimester? Ante ikke at man ble så sliten når man var gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit og gratulerer med vel overstått 1.tri :)

Kan dessverre ikke trøste deg med stigende energinivå. 19+0 og stuptrøtt hele døgnet. Men jeg har jo hørt om andre som ikke er det ;P Lykke til!!

Skrevet

Velkommen hit!

Jeg var kjempesliten i 1. trimester, sofaen var min beste venn. Men jeg er i mye bedre form nå, takk og lov. Har til og med begynt å trene et par ganger i uken igjen! Blir fortsatt lett trett, men ikke på samme måte som før. Lykke til :))

Skrevet

Jeg er forresten 14+4.

Skrevet

velkommen etter. (Jeg er 12+2..) Det blir bedre med trøttheten for de fleste etterhvert, men ikke over natta selvfølgelig. Her går det litt opp og ned, men trenger fortsatt mye søvn og hvile for ikke å bli kvalm..

Skrevet

Velkommen hit!! :-)

Her forsvant trøttheten gradvis da jeg entra 2. tri :-) Nå er den som den var før jeg ble gravid.

Skrevet

velkommen :) er som en jojo jeg.. har masse energi et par ganger. så er det tilbake til bobla mi hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...