mamarama og lille banan Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 jeg hadde antydning til strekkmerker øverst på lårene før jeg ble gravid også, men nå har det jo tatt helt av! magen er like glatt og fin.. er 23+1 på vei nå. det er ikke akkurat pent, så nå frister det i hvertfall ikke å stille i bikini i sommer :s flere som har fått det? det er vel lite som hjelper? jeg prøver i hvertfall å smøre med fuktighetskrem...
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 I uke 31 kom det plutselig masse strekkmerker på magen min. Har ikke kommet noen flere der etterpå heldigvis. Men i går så jeg at jeg hadde fått noen små merker på lårene også. Håper det ikke blir flere enn de små som var kommet nå. Jeg er 36+2. Det er ingenting som hjelper mot strekkmerker, fordi det underhuden som sprekker. Så det er bare bite tennene sammen og glede seg over grunnen for at de dukker opp! Og hvis du er heldig, så kanskje det ikke kommer noen på magen din. Men smør gjerne med fuktighetskrem likevel, for din egen velværes skyld. Huden har jo godt av fuktighet, selv om strekkmerkene kommer uansett...
Sjokoladebanan Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 ja du er ikke den eneste med strekkmerker gitt. bare vær lykkelig for at du enda ikke har på magen. her har jeg store strekkmerker på lårene, i sidene rett oppafor hoftene, og digre rød/lilla strekkmerker på magen på begge sider... jeg føler meg aldeles forferdelig og tørr nesten ikke vise magen til mannen min en gang. å så selfølgelig på brystene. masse der også. nei det er ikke mye å gjøre med disse merkene gitt annet å se fram til at de blekner en eller annen gang i fremtiden. sukk
blirjegsnartmamma Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Lår, mage, hofter og bryster.. De på puppene er heldigvis så bleket at de ikke synes.. Og jeg er ikke gravid engang... Det verste er at nå som jeg går ned i vekt blir de på magen enda mer synlig!!! Kanskje jeg slipper å få fler når jeg blir gravid da....
mamarama og lille banan Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2008 hehe, det hjelper å høre at det er andre i samme situasjon heldigvis blir de mindre synlige etterhvert!
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Massevis på rumpa (iik), og lårene. Og ingenting på magen Men jeg trøster meg med at de blekner og blir nesten usynlige etterhvert, så får jeg heller se ut som en lilla tiger i mellomtiden Hadde forventet å få masse på magen også, for jeg hadde mange fra før på hofter og pupper etter tenårene, men så langt har altså både magen og puppene gått fri, og nå er det bare ei uke igjen
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 Jepp har masse fra første svangerskap, for da la jeg på meg mye på lårene. De blir heldigvis lysere med tiden, det er eneste trøsten jeg kan gi
inkeri Skrevet 26. juni 2008 #8 Skrevet 26. juni 2008 jada strekkmerker dem kommer, men om noen år er de nesten helt borte, så ikke bekymre deg så mye om det:)
Mamman til Ovedie Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har strekkmerker spesielt på innsiden av lårene.. Ingen andre plasser heldigvis.. MEN jeg har begynt å smøre meg med The Body Shops Body Focus Stretch Mark Improver og merker at strekkmerkene blir meindre tydelige :-) Er superhappy for dette produktet :-)Jeg skal definitivt i bikini i sommer ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå