Gjest Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Hvordan finner jeg ut hva årsrammen er? Jeg hvet hva årslønnen er, men trenger vist årsrammen til å finne ut timelønnen....
meg & to små vampyrer Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Hva er en årsramme? Bruker man ikke regne 1950 timer i året for 100% jobb?
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Jeg vet ikke ;-P Derfor jeg spør, hehe... Sikkert riktig det du sier da, at det er antall timer. Jeg vet ikke. Kom over et regnestykke hvor man skulle gange årslønn med noe og dele det på årsramme gange noe annet, men jeg fant ikke noen steder hvor det stod hva årsamme var eller hvor jeg fant hva min blir.
meg & to små vampyrer Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Ok. Jeg finner ut av min timelønn ved å dele årslønnen på 1950 hvertfall. Har jobbet samme jobben både på kontrakt og som timevikar og det stemmer det jeg fant ut av da.
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Du har nok rett, prøvde nå og det så riktig ut det tallet jeg fikk opp :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå